KATEGORIE
AKCESORIA
LOGOWANIE
POLECAMY
NOWOŚCI
WYPRZEDAŻE
GADU-GADU
ATF D3M
Producent: PETRO CANADA
Dostępność: Produkt dostępny
Kraj pochodzenia: Kanada
Cena: 55,00zł
sztuk: Do koszyka
ATF D3M opakowanie 1 litr
Petro Canada DEXRON® –III/MERCON® ATF jest najnowszej generacji płynem transmisyjnym zalecanym do przekładni automatycznych, wałów napędowych oraz w hydrostatycznych przeniesień napędu w większości pojazdów. Jest całkowicie zgodny z wymaganiami stawianymi przez General Motors dla DEXRON® III, MERCON®. DEXRON® III, MERCON® zapewnia znakomitą ochronę gdy jest użyty jako płyn hydrauliczny w urządzeniach.
Petro Canada DEXRON® –III/MERCON® ATF jest blendowany ultra czystej wielokrotnie hydrokrakowanej bazy HT, która z dodatkami wyprzedzającymi najnowsze osiągnięcia w dziedzinie chemii, daje produkt o wyśmienitych parametrach przedłużający żywotność podzespołów.
Cechy i korzyści
znakomita odporność na utlenianie i wysokie temperatury okresy między wymianami do 160.000 km wydłuża życie przekładni obniża zużycie paliwa
wyśmienita pompowalność w niskich temperaturach bezproblemowy rozruch do -360C obniża zużycie przekładni w niskich temperaturach zapewnia płynną zmianę biegów w niskich temperaturach
wyjątkowa ochrona przed zużyciem wydłuża żywotność łożysk i innych elementów ruchomych wydłuża żywotność przekładni
zoptymalizowane właściwości tarcia zapewnia łatwą zmianę biegów podczas całej eksploatacji wydłuża żywotność tarczek sprzęgła
Zastosowanie
Petro Canada DEXRON® –III/MERCON® ATF jest zalecany do wszelkiego typu przekładni automatycznych przeniesienia napędu używanych w samochodach osobowych, dostawczych oraz off road. Petro Canada DEXRON® –III/MERCON® ATF spełnia wymagania następujących producentów: General Motors ATF, Dexron®III, Dexron® IIE, Dexron®II, Dexron®, Typ „A” i Typ „AA”, Ford ATF Mercon®, Mercedes Benz 236.1, Allison C-4 i V-730D, Caterpillar, Clark Powershift, Renke, Voith&ZF, większość jednostek przeniesienia napędu.
Petro Canada DEXRON® –III/MERCON® ATF jest zaklasyfikowany dom stosowania w pojazdach GM, Chrysler włączając w to Jeep-Eagle I Ford, oraz we wszelkich pojazdach o charakterze wyczynowo-sportowym.
Nie powinien być jednak stosowany tam gdzie wymagany jest Typ F płynu przekładniowego.